sobota, 18 stycznia 2014

Mały cud ! 
I tak oto krótkim wprowadzeniem z dnia wczorajszego, przedstawiam Wam kochane mamuśki - Mateusza Michała :)







Mateusz urodził się 14.03.13 i ważył 2900g, więc był drobniutki... bałam się go przebierać !! :D
I pomyśleć, że już niedługo kończy roczek ... tak szybko ten czas leci.


A tak w ogóle ... długo zastanawiałyście nad imieniem dla swojego maleństwa ?

Po narodzinach malutkiego zdecydowaliśmy się na imię Mateusz, a w drodze do Urzędu dodaliśmy mu spontanicznie drugie imię po tatusiu :)

Buziaki :)

4 komentarze:

  1. Jaką ma śliczną mordeczkę. Jest jak chrupek. :-))) Śliczności.
    Jeśli chodzi o imię, u nas od początku było wybrane, tak w sumie bez zastanawiania się... i zostało,bo trudno było się odzwyczaić. Od początku ciąży myślałam o dziecku używając tego imienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No ja podczas ciąży nazywałam go cały czas Fasolkiem :D

      Usuń
  2. Zdjecie pierwsze wymiata i znow mnie fotografujesz? mamusiu?
    U nas imiona byly wybrane duzo wczesniej mial byc syn wyszla corka:)wiec imiona mielismy dla dziewczynki i dla chlopca od samego poczatku:)

    OdpowiedzUsuń